Szwecja osobiście i sentymentalnie

by

Sweden personally and sentimentally



Poniżej publikuję zdjęcia, które wyjątkowo mi się podobają
ale trudno zakwalifikować mi je do którejkolwiek 
z ustalonych przeze mnie kategorii.

Here are the photos which I particularly like
but it is hardly to qualify them to any of established 
by me categories.





































































Podczas pobytu towarzyszyły mi między innymi:
 czerwona spódnica 'słowianka', koszulka z The Ark 
(zbierałam uśmiechy Szwedów - ale o tym później!), 
skórzana kurtka i tona biżuterii.

...oraz T. i M. - cień M. został złapany na zdjęciu numer dziesięć :)


During our stay accompanied me among others: 
red skirt 'słowianka', t-shirt with The Ark 
(I collected Swedes' smiles - but more about that later!), 
leather jacket and a ton of jewelry.

...and T. and M. - M.'s shadow has been caught on
the picture number ten :)





♡   ♡   ♡


Bardzo dziękuję za wszystkie miłe komentarze pod poprzednim wpisem. 
Zgodnie z Waszymi życzeniami, pobyt mieliśmy udany i przyjemny :) 
No i z pewnością nie ostatni :)

Thank you very much for all the nice comments on the previous post. 
According to your wishes, we had a great stay and fun :) 
Well, and certainly not the last one :)







Poprzednie posty dotyczące Szwecji możecie znaleźć tu.

Previous posts concerning Sweden you can find here.